Sunday, July 3, 2011

Kejadian pada 3rd July 2011 :D

Saya bangun dalam pukul 7 pagi . Mintak mama hantarkan pergi sekolah tak dapat . Hari minggu nak pergi sekolah ? Saya ada seminar lah :D KDU college . Mama hantar rumah dayana dalam pukul 9:10 minit . Masuk rumah . pokpet dengan ibu , kak cha , mak long , akis , kak long *Dayana kau tak payah :P Okayy aku naik skuter dengan dayana *takut naik dengan dia * MEREMPIT . Weeewiiiiiittt . HAHA . Gurau . 10 balik ah . nak siap siap . Okay saya tunggu baboon sorang ni kemain lama lagi . Malas nak bising :P HAHA . 

Pergi sekolah jalan kaki . Sampai sekolah nampa fatin , ratu , siti , nurin . *pak cik guard sekali . Okay pak cik guard ni memang suka berceramah . Dia ceramah nurin dengan fatin . Lepastu fatin dapat lari diri , nurin sorang kena . Dia bengang :P Tak cukup lagi pak cik guard tu datang dekat dengan fatin , sekali puan teh kena :P Okay saya kesian tengok dua  hamba Allah saya selamatkan , Saya selamatkan nurin dan fatin , pergi belakang pokok. Tangkap gamabar ramai ramai :D Comel :P Awwwwwwwwww perasan gilaa awak ni aqilah -.- 

Naik bas , fatin jadi conductor :P HAHAHA . Fatin bengang bhai . Okay , lepas dia kira dia keluarkan camera *saya lupa nak bawak cameraaaaaaaaaaaaa ! ARGH ! * snap gambar . dia dah upload dah (Y) Thank you sayang . 

Sampai KDU semua kelaparan bhai . Okayy masuk dapat sandwiches dengan milo . Hambekk kau makan tak ingat Allah . Bismillah dulu :D Okay dah start , Andrew Choo datang bagi ceramah . Okayyy dia memang bestttttt nak mampus :D Okayy habis pukul 2 lebih . Keluar cari kafeteria tutup sebab wekend ? MY GOSH .

Naik bas sampai sekolah . Pergi jalan kaki pergi rumah dayana balik . Datang naik skuter pergi balik dekat sekolah . Tengok fatin dah balik . ERGH . Tetibaa bunyi mesej . Abang im text . Nak tengok transformers tak ? Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! Of course ah saya nak .
Jalan pergi rumah depan Syafiq ramlee ,kacau dia tido xD Sorry kak xD Pastu pergi rumah dayana amik beg pergi depan masjid tu mama amik :D Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , Sampai rumah siap siap . Nak tengok wayangg lah deng :D Mandi , pakai baju , pakai tudung naik kereta , sampai IOI 


Pergi IOI , terus pergi tempat GSC . Tengok FULL siotttttttttttttttt . 





Eyyyyyyyy .Okayy . Pergi bowling . Tengah otw pergi bowling ternampak lah Mohd Afiq Aizad . Terus lari . Pandang sana pula nampa Zulhairie -.- Eyyy , Tak boleh lari. Nampakk takkkkk . HAHA .


Aku rasa IOI ni sekolah kedua kita kot :P



 

Awak nampak menatang apa tak dia naik ? HAHAHA . Bestt jugakk tengok diorang naik :D Aqilah cakap je lah awak nak naik sekali -.-

 Sampai dekat tempat bowlingg . Myyy goshh penuhh jugak . SHIT .

Okayy pergi jusco . Jusco kan ada tempat game budak budak ? HIHI . Pergi sana . Ka norli tengok baju budak budak :D



 Tengok abang im , Benda tu tengah berpusing pun duduk dalam tu -.- HO EM GE .


Adani nak beg sekolah baru , Adam nak mainan . Bapa dia nak main blackberry -.- Apa pun tak boleh .

Pergi makan pulakk :D





Sedapp bhaii , Terasa sampai sekarang . Okay lepas makan ADAM HILANG :O Aku cuak tapi muka mesti kena kasi steadyy :D Adam dekat tempat pinggan mangkuk , HAIGO -.- 

Jalann lagi , Pergi MNG Oulet , Kak norli beli baju , saya pun beli baju . Terima kasih belanjaaaa sayaaaaaaa :D
 Okayyyy dah penat . Balik rumah , mandi lama lama , bagi puas . Solat , onnline update blog ;D